Op vrijdag 9 oktober vanaf 13.30 uur vindt het hoofdprogramma van Justitia 2020 plaats.

Jort Kelder werd bekend als hoofdredacteur van zakenblad Quote, waar hij onder meer de inmiddels vermaarde lijst ‘Quote 500’ introduceerde. Daarna ontwikkelde hij zich als televisiepresentator bij programma’s als Bij ons in de PC, Hoe Heurt Het Eigenlijk, Ten Strijde, en recenter het debatprogramma De Stelling van Nederland. Op Radio1 zoekt hij elke zaterdag de nodige nuance op bij de waan van de dag in Dr. Kelder & Co. Vanaf september vervangt hij bovendien een jaar lang Pieter Jan Hagens in het presentatieteam van Buitenhof. Naast presentator is hij een graag geziene talkshowgast; een positie waarin hij vaak onverbloemd onrecht en misstanden aankaart. Kelder is een zelfverklaarde luis in (en voor) de pels van ondernemend Nederland heeft, wellicht tegen zijn ‘rechtse’ reputatie in, een klein hart dat klopt voor menig Goede (Groene) Zaak. Kortom, Jort Kelder zit niet stil en zal ons nog lange tijd voorzien van journalistieke prestaties en scherpe replieken. Jort Kelder is dagvoorzitter van Justitia 2020.