Justitia 2020 geannuleerd

Helaas heeft het bestuur van Stichting Justitia, in samenspraak met de Jonge Balie Amsterdam en de Orde van Amsterdam moeten besluiten dat Justitia 2020 op 9 oktober 2020 geen doorgang kan vinden. Ondanks de recente versoepelingen is er nog steeds onzekerheid over de vraag of evenementen van deze omvang in oktober plaats zouden kunnen vinden en onder welke voorwaarden. De huidige norm, die naar verwachting nog zal gelden totdat er een vaccin beschikbaar is, is lastig te waarborgen met zo’n groot evenement als Justitia en de gezondheid van alle deelnemers en betrokken partijen heeft de absolute prioriteit.

De afgelasting van Justitia 2020 betekent het volgende:

• De deelnemersgelden worden overgemaakt naar hetzelfde rekeningnummer als waarvan ze zijn betaald. Mocht je op 1 augustus de terugbetaling van het ticket nog niet hebben ontvangen op jouw bankrekening, stuur ons dan even een berichtje. Als je je wel hebt aangemeld, maar nog niet hebt betaald, dan hoef je niets te doen.
  • Justitia is een verplicht onderdeel van de beroepsopleiding advocaten, waarmee 2 PO punten konden worden behaald. De Orde van Amsterdam zal op een nader moment bepalen of en hoe aan deze opleidingsverplichting alsnog kan worden voldaan en de deelnemers die verplicht naar Justitia 2020 hadden gemoeten hierover op de hoogte stellen.

Mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact op per e-mail: [email protected].