Inschrijvingen Justitia 2020 “Amsterdam” gestart!

Block vrijdag 1 mei 2020 maar alvast in je agenda, want het grootste feest van de Jonge Balie Amsterdam en de Amsterdamse Orde van Advocaten komt eraan: Justitia!

Dit jaar is het thema niets minder dan de mooie stad waarin wij werken: “Amsterdam”. Het seminar vindt plaats in het Sieraad. Tijdens het seminar zullen verschillende subthema’s aan de orde komen binnen het thema Amsterdam onder leiding van een kundige dagvoorzitter en met hoogstaande sprekers. Het seminar wordt afgesloten met een cabaretier, een borrel en een diner. Meer informatie volgt binnenkort!

Schrijf je HIER in! En let op: tot 1 april koop je je tickets voor het seminar met korting en tot 15 april kan je ook op factuur bestellen: daarna koop je je tickets enkel via iDeal!

Op woensdag 29 april 2020 vinden de bureau Brandeis Pleitwedstrijden plaats in de A’DAM Toren. Twaalf pleiters zullen pleiten over een casus, opgesteld door mr. Du Perron van de Hoge Raad, onder het toeziend oog van een vakkundige jury. De deelnemers zullen strijden om de felbegeerde wisseltrofee, maar wie doen er mee?

Schrijf je HIER in! Er is slechts plek voor twaalf deelnemers, met een beperking van één deelnemer per kantoor. Alle deelnemers worden vrijgesteld van de verplichte pleitoefeningen die deel uitmaken van de beroepsopleiding.

Op donderdag 30 april 2020 vindt in de Rode Hoed een symposium plaats in samenwerking met Lawyers for Lawyers. Het thema van het seminar is het 30-jarig bestaan van de Basic Principles on the Role of Lawyers. Advocaten en andere sprekers uit verschillende landen zullen vertellen over de positie van de advocaat in hun rechtsstaat.

Volg ons ook op, Facebook, LinkedIn of Instagram voor de laatste updates over Justitia 2020.